Extra kul torsdag!

Jag gillar torsdagar. Redan på torsdagar brukar jag nämligen känna lite fredagsfeeling, men det är faktiskt ganska lustigt att det räcker för att göra humöret lite extra bra. Jag menar, fredagarna är ju bra för att helgen börjar när arbetsdagen är slut. Dessförinnan är fredagen som vilken arbetsdag som helst, men man är givetvis glad att det snart är helg. Fredagen i sig är ju inte helg. Därför tycker jag det kan kännas en smula överdrivet att känna doften av helg redan på torsdagen. Men det är knappast skadligt att vara glad utan någon vettig anledning, så jag fortsätter med mina dumheter.

Igår var en extra händelserik torsdag, för den här helgen... - ehh, ja inklusive torsdagen - är det Västerås Cityfestival.






Först ut på scenen var Daniel Adams Ray






När Daniel var klar hade vi ganska precis en timmes uppehåll innan nästa spelning, den egentliga orsaken till att vi över huvud taget tog oss ner till stan denna torsdag...

Biltok som jag är så kan jag inte låta bli att slita fram kameran om det dyker upp en fräck bil




Sedan var det dags...


Visst ser de roliga ut!


Promoe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0