Morgonpromenad på stan

I morse fick jag nys om att några kamrater skulle ställa upp i något cykellopp med start här i stan. Fick i order att infinna mig med kameran i högsta hugg. Resultatet blev en gruppbild på de fyra tokarna och ett fåtal mer eller mindre lyckade fartbilder från det korta ögonblick jag hade på mig innan de passerat. Bilder på deras ändalykter var inget jag tyckte mig behöva.

Hur som helst, efter detta kunde jag ju inte bara cykla hem igen, utan tog en halvlång promenad i en mycket mysig del av staden. Blev några bilder där också, givetvis. De ska ni få se ett urval av.













Det där med att endast behålla en kulör i bilden må vara uttjatat, men jag vill faktiskt också prova!




Gul, grön, gul, blå, gul, grå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0