Ännu en helg i Öregrund

Efter den två timmar långa bilfärden kan det vara gott med en banan framför tv:n.



Hinken är alltid rolig, för den kan man fylla med precis vad som helst. T ex kottar och okända bär.


Sedan hittade killarna en liten platå, där det förmodligen egentligen ska stå en blomma eller något annat fint. "Då så, perfekt för oss!", tänkte de och turades om att stå där och låta sig plåtas. "Min tur!", "Min tur!", "Min tur!" Ja ni fattar.






På lördagar ska alltid gubbarna, dit jag inte hör, in till byn och tippa. Då är det lätt hänt att man ramlar in på någon restaurang och denna gång var det Briggen som fick äran att servera oss lite mat. Här ser ni tre guldklimpar som tålmodigt (nåja...) väntar på varsin Capricciosa.


Sedan har kameran inte hängt med så mycket mer, men det har gungats, lekts och badats. Även en tur förbi farmor hanns med på hemvägen och där blev det också lite bad, även om initiativtagaren Saga inte tyckte att det var lika skönt som det först såg ut.

BTW, om mindre än en vecka åker vi till Gotland. Yeehaaw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0